KEOTAVEN | ເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ.



ຂປລ. ໃນວັນທີ 2 ທັນວານີ້​ ແມ່ນມື້​ເລີກ​ງາມ​ຍາມ​ດີ​ ຕິ​ດພັນ​ກັບ​​ເຫດການ​ສໍາຄັນຂອງ​ຊາດ ​ທີ່​ປະຊາຊົນ​ລາວ​ບັນດາ​ເຜົ່າທົ່ວ​ໜ້າ ສະ​ເຫລີ​ມສະຫລອງ​ວັນ​ສະຖາປະນາ ສປປ ລາວ ​ຄົບຮອບ 40 ປີ ດ້ວຍ​ບັນຍາກາດ​ເບີກ ບານ​ມ່ວນ​ຊື່ນ ​ແລະ ຟົດ​ຟື້ນ. ຕອນ​ເຊົ້າ​ມື້​ນີ້  ( 2 ທັນວາ 2015 ) ບັນດາການ​ນໍາ​ພວກ​ເຮົາ ​ແລະ ສປ ຈີນ ໄດ້​​ໃຫ້​ກຽດຮ່ວມ​ກັນ​ວາງສີ​ລາ​ເລີກ​ ລົງມື​ກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ ລາວ-ຈີນ ​ຢ່າງ​ເປັນ​ທາງ​ການ ອັນ​ໄດ້​ເປັນສັນຍາ​ລັກ ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ໝາຍ​ຄວາມ​ສໍາຄັນ​ແຫ່ງ​ມິດຕະພາບ, ສາຍ​ພົວພັນ ​ແລະ ການ​ຮ່ວມ​ມືທີ່​​​ແໜ້ນ​​ແຟ້ນ ຍືນ​ຍົງ​ຕະຫລອດ​ໄປ.



ໂຄງ​ການກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ ລາວ-ຈີນ​ ​ໂຄງການດັ່ງ​ກ່າວ​ບໍ່​ພຽງ​ແຕ່​ປ່ຽນ​ແປງສະຖານ​ະພາບຂອງ ສປປ ລາວ ​ຈາກ​ການ​ເປັນ​ປະ​ເທດ​ບໍ່​ຕິ​ດກັບ​ທະ​ເລ​ ມາ​ເປັນປະ​ເທດ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ເ​ທົ່ານັ້ນ, ​ແຕ່​ຍັງເປັນ​ການ​ເປີດ​ໂສມ​ໜ້າ ​ແລະ ຍົກ​ລະດັບ​ຊື່​ສຽງ​ຂອງ​ປະ​ເທດ ​ ໃຫ້​ຊາວ​ໂລກ​ໄດ້​ຮູ້​ໄດ້​ເຫັນ ​ແລະ ​ເຂົ້າ​ໃຈ​ຫລາຍ​ຂຶ້ນ​ກວ່າ​ເກົ່າ​ໂດຍຜ່ານ​ການ​ໄປ​ມາ​ຫາ​ສູ່, ​ແລກປ່ຽນ​ວັດທະນະທໍາ, ການ​ຄ້າ, ການ​ລົງທຶນ, ການ​ບໍລິການ ​ແລະ ອື່ນ​ໆ​ ພ້ອມດຽວ​ກັນ​ນັ້ນ ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​​ໄຟ​ ລາວ-ຈີນ​ ຈະ​ປະກອບສ່ວນ​ສໍາຄັນ ​​ເຂົ້າ​ໃນ​ການ​ພັດທະນາ​ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ​ ໃຫ້​ມີ​ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ແຂງ​, ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສິນຄ້າຈາກ​ພາຍ​ໃນ ແລະ ຕ່າງປະ​ເທດ​ຈະມີ​ຄາ​ລາ​ຖືກ​ລົງ ​ແລະ ປະຢັດ​ເວລາ, ຈະ​ກະຕຸກ​ຊຸກຍູ້ໃຫ້​ຜູ້​ປະກອບ​ການ, ຜູ້​ລິດ​ສິນຄ້າ ​ແລະ ຜະລິດ​ກະສິກໍາ​ມີ​ຄວາມ​ຫ້າວ​ຫັນ​ກວ່າ​ເກົ່າ. ​ແນວ​ໃດ​ກໍຕາມ ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ ​ນີ້​ຈະ​​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ ລະຫວ່າ​ງຂົງ​ເຂດ​ອາຊຽນ ອອກ​ສູ່ໄທ, ມາ​ເລ​ເຊຍ, ສິງກະ​ໂປ ​ແລະ ​ເບື້ອງ​ຊາຍ​​ແດນບໍ່​ເຕັນ​ແຂວງຫລວງ​ນໍ້າ​ທາ ​ຈະ​ອອກ​ສູ່ ສປ ຈີນ ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ໃສ່​ເສັ້ນທາງ​ສາຍ​ໄໝ​ອອກ​ສູ່​ທະວີ​​ເອີ​ລົບ.
ໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟມີຄວາມຍາວປະມານ 427 ກິໂລແມັດ, ໂດຍຈະເລີ່ມສ້າງນັບແຕ່ ດ່ານຊາຍແດນ ລາວ-ຈີນ ​ຢູ່​ເຂດບໍ່ເຕັນ ແຂວງ ຫລວງນ້ຳທາ ມາ​ເຖິງນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ຈົນ​ຮອດ​ຈຸດ​ລົດ​ໄຟ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່ ​ລາວ-​ໄທ ​ແຫ່ງ​ໃໝ່, ຈັດ​ຢູ່​ໃນ​ປະ​ເພດ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ມາດຕະຖານ​ລະດັບ​ 1 ​ເຊິ່ງມີ ຄວາມກ້ວາງຂອງລາງ​ແມ່ນ​ມາດຕະຖານ​ສາກົນ​ຄື 1.435 ມມ (ມິ​ລິ​ແມັດ) ​ເປັນ​ປະ​ເພດ​ລາງ​ດ່ຽວ, ຄວາມກ້ວາງດ້ານຂ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​​ໄຟ ເບື້ອງລະ 50 ແມັດ ແລະ ຈະໄດ້ລ້ອມຮົ້ວໄວ້ ເພື່ອຄວາມປອດໄຟ ເຊິ່ງເປັນມາດຕະການສາກົນທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້, ໂດຍຈະສ້າງເປັນລາງດ່ຽວນຳໃຊ້ຄວບຄູ່ກັນ ລະຫວ່າງ ລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າທີ່ກຳນົດຄວາມໄວປະມານ 120 ກິໂລແມັດ/ຊົ່ວໂມງ ແລະ ຜູ້ໂດຍສານປະມານ 160 ກິໂລແມັດ ຊົ່ວໂມງ, ​ໄດ້​ອອກ​ແບບ​ສໍາຮອງ​ໄວ້​ສໍາລັບ​ຂົນ​ສົ່ງ​ໂດຍສານ​ເຂດ​ທົ່ງພຽງ​ ຢູ່​ເມືອ​ງ​ວັງ​ວຽງ ​ແຂວງ​ວຽງ​ຈັນ ຫານະຄອນຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ​ແມ່ນ 200 ກິ​ໂລ​ແມັດ/ຊົ່ວ​ໂມງ; ​ເປັນ​ລະບົບ​ຂັບ​ເຄື່ອນ​ດ້ວຍ​ໄຟຟ້າ, ປະກອບມີສະຖາ​ນີ 33 ​ແຫ່ງ​ ໃນ​ນັ້ນ​ມີສະຖານີ ສໍາລັບ​ຫລີກ​ລົດ​​ໄຟ 11 ​ແຫ່ງ ​ແລະ ສະຖານ​ນີສິນຄ້າ 1 ​ແຫ່ງ.
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12

Featured Posts

KEOTAVEN | ROOM PRICE LIST

KEOTAVEN GUESTHOUSE ROOM PRICE LIST   1. Room A1, A2, A3, A4 Price: 200.000 Kip . (Air conditioner, Fan, Water heater, Single bed) 2. Room B...

Guesthouse

Show all posts

Service

Show all posts

Distance

Show all posts

Translate Laovietlao

Show all posts

Love and Sex

Show all posts

Health

Show all posts

News

Show all posts

Event

Show all posts

Other

Show all posts

Maps

Exchange Rate

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12

Followers

Blog Archive

Label

Views

Qr Bank & Logo

QR BANK
Qr Bank

LOGO
Logo

© Copyright KEOTAVEN1408 ,GUESTHOUSE